مرگ  2 زن بر اثر تصادف و عمل جراحی در پایتخت 

یک زن میانسال در تصادف با خودروی حمل زباله و دیگری  موقع عمل جراحی قلب فوت شد. 
کد خبر: ۱۴۲۳۶۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم ،شامگاه شنبه اول مهر امسال  مردی  با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع دادکه جسد زنی 59 ساله در کنار اتوبان یاسینی  تهران افتاده است. در ادامه ماموران کلانتری حکیمیه به آنجا اعزام شده و دربررسی اولیه متوجه آثار ضرب و جرح  روی بدن او شدند. آنها به گمان این که وی به قتل رسیده موضوع را به  بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند.  درادامه با دستور قضایی  تحقیقات ماموران اداره   دهم پلیس آگاهی تهران در رابطه با مرگ این زن  آغازشد تا اینکه  ماموران به  تحقیق از شاهدان پرداختندکه معلوم شد این زن تصادف کرده و راننده متواری شده است.  با اطلاعات جدیدی که ماموران به   دست آوردند  به بازبینی فیلم دوربینهای مداربسته محل حادثه پرداختندکه   مشخص شد ، خودروی حمل زباله که شب مشغول جمع آوری زیاله بوده به این زن برخورد کرده و باعث مرگ او شده است.   با مشخص شدن این موضوع تحقیقات ادامه یافت تا اینکه راننده شناسایی و تسلیم پلیس شد .   

ساعاتی از مرگ این زن نگذشته بود که مرگ زن میانسال  دیگری به  بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران  گزارش شد . باتحقیقات اولیه درباره مرگ او از خانواده اش  معلوم شد ،وی برای عمل قلب به بیمارستان رفته بوده که تحت عمل جراحی قرارگرفته اما  به جای اینکه در عمل جراحی یک  رگ قلب او مورد جراحی قرارگیرد سه رگ او را بازکردندکه همین باعث شده وی فوت  کندو حالا خانواده وی از کادردرمان بابت قصور پزشکی   شکایت دارند. 

وحید ناصری ، بازپرس  کشیک قتل دادسرای جنایی تهران با تائید این خبربه جام جم گفت :  درپرونده اول معلوم شد که مرگ زن میانسال بر اثر حادثه تصادف بوده  که
پرونده به دادسرای محل ارسال شد.در پرونده مرگ زن بیمار هم با توجه به شکایت خانواده اش از کادر درمان به قرار شد در دادسرای جرایم پزشکی رسیدگی شود . 

newsQrCode
برچسب ها: قتل جراحی تصادف
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها